Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Tag: ''10 items I would repurchase ..''


Η πάρα πολύ γλυκιά κι αγαπημένη φίλη mystickland προσκάλεσε όσες θέλουμε να παρουσιάσουμε τα 10 προϊόντα που δεν θα αποχωριζόμασταν ποτέ και που θα αναπληρώναμε αν βρισκόμασταν σε ένα νησί χωρίς το νεσεσέρ μας.


Το πρώτο που θα αναπλήρωνα κι ας μην είχα λεφτά να πάρω τίποτα άλλο, θα ήταν το άρωμά μου...Hypnotic Poison του Dior.

Αν μου περίσσευαν λεφτά για άλλες αγορές (γιατί συνήθως το προμηθεύομαι όταν κάνουν προσφορές για να μην ξεμένω) θα συνέχιζα με το πήλινγκ τη μάσκα και την κρέμα νύχτας της Bioselect.



(Κρέμα ημέρας χρησιμοποιώ το Ρόδι της Weleda που δεν υπάρχει στη φωτογραφία γιατί μου τέλειωσε και μέχρι να έρθει η παραγγελία μου, χρησιμοποιώ μια άσχετη....κι αφού περιμένω να την  παραλάβω έτσι κι αλλιώς δε θα την αγόραζα οπότε μένει εκτός λίστας).
(Εκτός λίστας και το αντηλιακό γιατί χρησιμοποιώ ένα που απλώνεται πολύ δύσκολα και που δε θα ξαναπάρω ποτέ τελικά).
Υποθέτω ότι στο νησί θα έχω παρέα που θα έχει αντηλιακό και θα δανείζομαι, οπότε συνεχίζω με προϊόντα μακιγιάζ.
Lip balm της Η&Μ..smooth vanilla...το καταβολεύτηκα!!

Τα κραγιόν Νο 2 και Νο 13 της Sante, μολύβι ματιών και βερνίκι νυχιών No 16 της ίδιας εταιρίας.




Και ας πάρω και κάτι..."για τα μάτια" που λένε...εε μια μάσκαρα Korre είναι αρκετή...έτσι κι αλλιώς δε βάφομαι ιδιαίτερα....αν θέλετε να γελάσετε δώστε μου να βάλω eyeliner...καινούριο συκώτι θα κάνετε!!!

Αυτό το πόνημα θα γίνει tag...μπορείτε κι εσείς αν θέλετε να πείτε τα δικά σας 10 προϊόντα και να γίνεται κι εσείς tag...αυτά με τα tag εγώ δεν τα κατέχω, αλλά εσείς είμαι σίγουρη ότι τα ξέρετε..έτσι κι αλλιώς η  mystickland  θα σας κατατοπίσει για όλα!

13 σχόλια:

  1. Μου αρέσει τόσο πολύ η ανάρτηση αυτή..;)Τόσο διαφορετική απο όλες τις άλλες..Με τις φωτογραφίες σου,με τις μασκούλες και τα αρωματάκια..μμμ..
    Σου πάνε τόσο τα tag,αφού σκέφτομαι να σου δίνω ενα κάθε εβδομάδα..χαχα:)
    Χαίρομαι που κρυφοκοιτάξαμε λίγο στο νεσεσέρ σου..
    φιλιά πολλά**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε..είχα μια αγωνία, μη βγω κατώτερη των προσδοκιών σου..χαχα!...όμορφα τα παιχνίδια πάντως!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Το άρωμα της Dior είναι όντως εκπληκτικό.
    Κάθε φορά που βρίσκομαι στο αεροδρόμιο,επειδή εκεί τα είδη περιποίησης είναι σχετικώς πιο φθηνά,
    προμηθεύομαι από εκεί για να μην ξεμένω κι εγώ!
    χοχο^^φιλάκιαα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι υπέροχο..από την πρώτη φορά που το δοκίμασα πριν χρόνια είπα ωπ!!..εδώ είμαστε!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. αυτό που μου έκανε εντύπωση και τρώγομαι τώρα να το αποκτήσω, είναι το Lip balm της Η&Μ! το θέλω :) πρέπει να είναι καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Αν βάλουμε στο λεξικό δίπλα στη λέξη κοκέτα τη φωτογραφία μου η λέξη θα αλλάξει νόημα...πίστεψέ με!!
      Θα σημαίνει το αντίθετο..χαχα!

      Διαγραφή
  5. είναι πολύ ωραίο αυτό το άρωμα!!! αν και μένα δε μου ταιριάζει δυστυχώς στο δέρμα μου! μου αρέσει πολύ που σετάρεται άψογα το μπουκαλάκι με το μανό!! χι χι.. εγώ με τις τόσες κρέμες δεν το έχω που λένε σχεδόν καθόλου!!! θαυμάζω όσες αρέσκονται σε αυτές!! είναι ολόκληρη ιεροτελεστία!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά υπέροχο άρωμα..ή είμαι προκατειλημμένη επειδή μου αρέσει πολύ?
      Κι εγώ το μόνο που βάζω καθημερινά από κρέμες είναι η κρέμα ημέρας, α και αντηλιακή που δεν υπάρχουν καν στη φωτογραφία..τα άλλα πιο αραιά..άλλωστε το πήλινγκ και η μάσκα δυο φορές την εβδομάδα είναι...
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. έχω πάθει φοβία με τις κρέμες, έχω ευαίσθητο πρόσωπο που κοκκινίζει πολύ εύκολα και γι'αυτό τις αποφεύγω! όχι, αντικειμενικά το άρωμα είναι πολύ ωραίο!!! φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Τι να πει εδώ ένας αρσενικός που δεν καταλαβαίνει τίποτε από καλλυντικά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πει ότι θα έλεγα κι εγώ αν διάβαζα ένα θέμα για το ποδόσφαιρο ας πούμε...τίποτα..χαχα!!

      Διαγραφή