Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Κατευθείαν από το χθες!

Η υπέροχη ιδέα της Ρένας δε θα μπορούσε να με αφήσει ασυγκίνητη.
Μας προτρέπει να ανοίξουμε τα συρτάρια μας και τα μπαούλα μας και να θυμηθούμε τους θησαυρούς που κρύβουμε εκεί.
Αν θέλετε κι εσείς να δηλώσετε συμμετοχή και να αρχίσετε να ψάχνετε, κάντε μια επίσκεψη εδώ!

Αποφάσισα να αρχίσω την παρουσίαση με το σετ του καφέ, που ήταν το αγαπημένο της μαμάς μου!
Το είχε πάντα μέσα στη θήκη του και το χρησιμοποιούσε σπάνια.
Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις άνοιγε το ντουλάπι που το φύλαγε.




Έφτασε στα δικά μου χέρια, έτσι με το βαλιτσάκι του και το χρησιμοποιώ κι εγώ σπάνια.
Μου αρέσει όμως να το βλέπω!


Κι επειδή όλα ξεκίνησαν από τις υπέροχες φοντανιέρες που μας παρουσίασε η Ρένα δε θα μπορούσα να μη βάλω τη φοντανιέρα της μαμάς μου.
Την έχω πάνω σε ένα ράφι, για να μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια και τις σκανταλιές μου.
Κάθε φορά που τη βλέπω, θυμάμαι όλες εκείνες τις επιδρομές που έκανα κρυφά στα σοκαλατάκια που φιλοξενούσε.
Σε μια από αυτές τις επιδρομές, έσπασα κάποτε και το καπάκι. 
Δυστυχώς δε θα ξανακούσω εκείνον τον μοναδικό ήχο που υπάρχει ακόμα ζωντανός στις αναμνήσεις μου.
Μάλλον η ιδέα μου είναι, αλλά εκείνα τα σοκολατάκια που έπαιρνα τότε κρυφά, είχαν μια νοστιμιά και μια γλύκα που κανένα άλλο σοκολατάκι δε μου φαίνεται αντάξιό τους.
Ίσως απλά η μαγική φοντανιέρα να τα έκανε τόσο νόστιμα.
Σήμερα, είναι αρκετά ταλαιπωρημένη κι έχει ξεβάψει σε αρκετά σημεία.
Δεν έχει την ομορφιά που είχε κάποτε.
Είναι σαν ξεθωριασμένη, γλυκιά ανάμνηση!


90 σχόλια:

  1. Είναι κρίμα να έχουμε ένα σωρό όμορφα πράγματα κι να τα κρύβουμε σε ντουλάπες, μη και σπάσουν...
    Το καπάκι που "έσπασες", είναι που σε κάνει κι έχεις αναμνήσεις.
    Να τα χαίρεστε, τα όμορφα μικρά πράγματα. Κι αν χαλάσουν, χαλάλι, τόσες όμορφες στιγμές που πρόσφεραν, δεν πήγαν χαμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο συμφωνώ με το Ben!
      Απόλυτα! Πανέμορφα που το είπε!
      Σόρρυ που μπήκα σφήνα αλλά δεν κρατήθηκα :)
      Φιλάκια!

      ΥΓ: Λατρεύω όλους τους θησαυρούς που μας πηγαίνουν σε μία άλλη εποχή!

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο Ben..έτσι πρέπει!
      Στο βαλιτσάκι τα ξανάβαλα για τις ανάγκες της φωτογράφισης...
      Τα χρησιμοποιώ σπάνια γιατί σπάνια θα φτιάξω ελληνικό καφέ..η μαμά μου βέβαια λέει πως αν δεν τα πρόσεχε τόσο δε θα τα είχα εγώ τώρα..βγάλε άκρη..χαχα!!

      Καλά έκανες και χώθηκες..χαχα..και θα συμφωνήσω μαζί σου, που συμφωνείς με τον Ben..
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Να το χρησιμοποιείς το σετ του καφέ, είναι υπέροχο! Τα όμορφα πράγματα δεν πρέπει να τα φυλάμε για ειδικές περιστάσεις αλλά να τα χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρησιμοποιώ όταν θέλει κάποιος ελληνικό καφέ...σπάνια δηλαδή....έχεις δίκιο όμως!

      Διαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΟΥ!!!
    ΟΙ ΑΝΑΜΗΝΗΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έχω πει πόσο έχω λατρέψει αυτό το ταξίδι?
      Εγώ σε ευχαριστώ που μας δίνεις την ευκαιρία να παίξουμε, αλλά και να δούμε τόσους θησαυρούς μαζεμένους!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα και τα δύο,,γεμάτα όμορφες αναμνήσεις..Καλή επιτυχία
    την βρήκα και γω πολύ καλή ιδέα αυτή, συμμετέχω κι εγώ με ένα ταπεινούλι μπαουλάκι της μαμάς μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι μου...μόνο ταπεινούλι δεν είναι το μπαουλάκι..είναι πάρα πολύ όμορφο!

      Διαγραφή
  5. υπεροχα ειναι!!!και οι φωτογραφιες...!!!!ομως!!!μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μικροί υπέροχοι θησαυροί! Καλό μεσημέρι εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφα τρυφερή ανάρτηση! και η γλύκα από τα σοκολατάκια, που έβγαιναν κρυφά από τη φοντανιέρα, θα συμφωνήσω μαζί σου, είχαν άλλη νοστιμιά..χι..χι Τα δωράκια της μαμάς από το παρελθόν, πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Δεν είναι η ιδέα μου, αφού το λες κι εσύ..ήταν πιο νόστιμα!!

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα οικογενειακά κειμήλια! Οι πορσελάνες της μητέρας μου είναι λιγάκι πιο μοντέρνες απο αυτές, με τα αρχικά της επάνω..αλλα τα έχει σε ντουλάπια και όχι σε βαλιτσάκι. Είναι όμορφο κάποια πράγματα να περνάνε απο γενιά σε γενιά..

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δική μου τα φύλαγε εκεί κι έτσι μου τα έδωσε...εγώ στο ντουλάπι τα έχω και το βαλιτσάκι φιλοξενεί άλλα πράγματα, όχι τόσο όμορφα..για να τα φωτογραφίσω έπρεπε να αδειάσω το βαλιτσάκι από τα άλλα και να βάλω αυτά, ολόκληρη επιχείρηση..χαχα!

      Διαγραφή
  9. μνημες πολλες απο χτες και μενα αυτες οι εικονες, το σαλονι της γιαγιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα παλιά οικογενειακά κειμήλια είναι γεμάτα αναμνήσεις και πάντα μας κάνουν να θυμόμαστε αξέχαστες στιγμές.
    Τα δικά σου είναι υπέροχα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρομαντικά και νοσταλγικά...
    Καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τις πιο όμορφες αναμνήσεις μου τις έχω από τα απλά, καθημερινά, "ταπεινά" μικροπράγματα του πατρικού μου σπιτιού...
    Έχω κρατήσει όλα όσα ήταν εφικτό... Επίσης, ενώ δεν είμαι επιρρεπής στις ζημιές, έσπασα προ ετών, μια κανάτα που εχρονολογείτο από τα 1890+/- !!!... Ε, αυτό με πόνεσε πολύ...

    Φιλιά για την όμορφη μοιρασιά!... ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόνεσε κι εμένα που το διάβασα!!
      Θα ήταν τώρα μια καταπληκτική ευκαιρία να τη δούμε κι εμείς...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. πανέμορφα είναι!εχω κι εγω της μαμάς και εχω κάνει και τη ζημιά μου....
    φιλάκια!(δεν ειχα λάπτοπ απο χτες το πρωί...τωρα μου το έφτιαξαν!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, στις ζημιές δε με φτάνει κανένας...αν σε πετύχει ποτέ η μάνα μου ετοιμάσου να απολαύσεις ώρες ολόκληρες από κατορθώματα...πόσα κλαίει δε φαντάζεσαι..να δεις που εμένα φοβόταν και τα έκρυβε..χαχα!

      Διαγραφή
  14. Ειναι ομορφο να ξαναανακαλύπτουμε.... χαρη στην προτροπή της Ρενας τοσο ωραια και παλια αντικείμενα που ισως να περιμεναν και αυτά να βγουν στην επιφανεια....... ομορφες αναμνήσεις.....φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγκεκριμένα μόνο κρυμμένα δεν τα έχω, αλλά έχεις δίκιο..είναι μια καταπληκτική ευκαιρία..ήδη έχω στο μυαλό μου και κάποια που είναι καταχωνιασμένα σε πατάρια και μπαούλα..ελπίζω να καταφέρω να δείξω κι αυτά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. αχ,τι όμορφα!
    σε ταξιδεύουν σε μια άλλη εποχή!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μερικά πράγματα είναι πολύτιμα σαν τις στιγμές μας!Δεν είχα ποτέ το μικρόβιο του παλιού, γιατί μ΄ άρεσε περισσότερο το μοντέρνο, αλλά μου το ψιλοκόλλησε ο σύζυγός μου κι είδα πως και τα δυο μπορείς να τα "παντρέψεις"!
    Οι πορσελάνες σου υπέροχες... φαίνονται καινούργιες και φορτωμένες αναμνήσεις που σε πάνε σε μια περασμένη εποχή!
    Να ΄σαι πάντα καλά Μαρία μου!Φιλιά πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, μια χαρά μπορείς να τα παντρέψεις...μη σου πω με τι κάνει παρέα η φοντανιέρα στο ράφι και τρομάξεις...χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. πραγματικά αυτά μου αρέσουν περισσότερο από αυτά που έχουν τώρα στα περισσότερα μαγαζιά!
    είναι σαν ένας μικρός θησαυρός!τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν άλλον αέρα...μικρός θησαυρός, όπως το είπες!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφα πράγματα! Το σερβίτσιο της μητέρας σου -και πλέον δικό σου- καταπληκτικό!!
    Όσο για τη φοντανιέρα τι να πω.. ακόμη κι αν έχει πάνω της τα σημάδια κουβαλά τόσες αναμνήσεις που πάντα υπέροχη θα σου φαίνεται, σωστά; :)
    Καλό βράδυ να έχεις, Μαρία!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπέροχη θα μου φαίνεται..έχεις απόλυτο δίκιο...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Μα τι υπέροχο σερβίτσιο! Ξέρω πως έχει τεράστια αξία για σένα, αλλά είναι κρίμα να μένει κλειδωμένο - ίσως πρέπει να το σκεφτείς και να το βγάλεις, να το ζήσεις! Όσο για τη φοντανιέρα, έχεις δίκιο - άλλη γεύση είχαν τα γλυκά μέσα στη φοντανιέρα των μαμάδων μας... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το χρησιμοποιώ..απλά σπάνια γιατί δεν είμαστε του ελληνικού..κι εγώ την ίδια άποψη με σένα έχω..αν και είναι δύσκολο να χρησιμοποιήσεις τα πάντα...
      Ήταν μαγικές οι φοντανιέρες των μαμάδων μας..πάει και τέλειωσε..χαχα!..ε δεν εξηγείται αλλιώς το φαινόμενο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Μαρία μου!Αυτό τό σερβίτσιο,τό θυμάμαι,τό είχε η πεθερά μου!!Πολύ όμορφη η ιδέα τής Ρένας!!Μάς έφερε πολλές αναμνήσεις ψάχνοντας νά βρούμε παλιούς κρυμένους θυσαυρούς!!Καλή επιτυχια στόν διαγωνισμό σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άραγε να το έχει ακόμα?..η ιδέα της Ρένας είναι πραγματικά υπέροχη!
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλή επιτυχία και σε σένα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Πριν από πολλά χρόνια μου είχε κολλήσει η μανία και μάζευα παλιά αντικείμενα, έπιπλα, ρούχα, δαντέλες που μερικοί από την οικογένεια μου δεν είχε δώσει και πολύ σημασία, με αποτέλεσμα να έχω μετατρέψει το σπίτι μου, σ' ένα μικρό παλαιοπωλείο... έτσι εκτιμώ ιδιαιτέρως τα όμορφα αντικείμενα που μας παρουσιάζεις και καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες!
    ΑΦιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πριν από πολλά χρόνια μου είχε κολλήσει η μανία και μάζευα παλιά αντικείμενα, έπιπλα, ρούχα, δαντέλες που μερικοί από την οικογένεια μου δεν είχε δώσει και πολύ σημασία, με αποτέλεσμα να έχω μετατρέψει το σπίτι μου, σ' ένα μικρό παλαιοπωλείο... έτσι εκτιμώ ιδιαιτέρως τα όμορφα αντικείμενα που μας παρουσιάζεις και καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες!
    ΑΦιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι υπέροχο το σπίτι σου με τόσους θησαυρούς!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Μαρία!
    Τι όμορφη ανάρτηση!!!
    Την καταλαβαίνω απόλυτα αυτό το συναίσθημα, αυτή τη γλυκιά νοσταλγία, που μέσα της είναι καλά φυλαγμένα τα πιο όμορφα μας χρόνια, τα παιδικά, τα γεμάτα αθωότητα!
    Πολύ ωραίο παιχνίδι!!
    Καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Η Ρένα είχε καταπληκτική ιδέα..έγινε αφορμή για πολλές όμορφες αναρτήσεις γεμάτες γλυκιά νοσταλγία!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  24. Γεια σου Μαρία! Λατρεύω τα "παλιά" αντικείμενα. Τα χαϊδεύω, τα μυρίζω, κλείνω τα μάτια και θυμάμαι τις στιγμές που τα χρησιμοποιούσα. Έχω κι εγώ ένα σερβίτσιο τσαγιού της μαμάς μου σε ένα κουτί στην ντουλάπα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε καταλαβαίνω!!!
      Ένα παλιό αντικείμενο, ένα παλιό σπίτι...μπορούν να με ταξιδέψουν..ακόμα κι αν δεν μου ανήκουν!
      Ευκαιρία να δούμε και το δικό σου σερβίτσιο!

      Διαγραφή
  25. Φλυτζανάκια μιας άλλης εποχής. Κομψά και φινετσάτα.
    Τα παλιά αντικείμενα δεν μετρούν τόσο από την αξία των υλικών τους, όσο από τις αναμνήσεις που κρύβουν μέσα τους.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς...οι αναμνήσεις και το ταξίδι είναι που έχουν όλη την αξία!
      καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  26. φλιτζάνια καφέ και τσαγιού, φοντανιέρα και κρυστάλλινα ποτήρια...
    γιορτές και χοροί στη σάλα...
    ένα χέρι κρυφά θα γευτεί υπολείμματα ποτών, ένα χέρι θα "κλέψει" σοκολατάκι μαργαρίτα...
    σ' ευχαριστώ για το πισωγύρισμα, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ξέρω σε ποιους ανήκαν εκείνα τα χέρια!!
      Τα δικά μας ήταν!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. πολυ ομορφα κομματια...ξεθωριασμενη η φοντανιερα αλλα οι αναμνησεις δεν εχουν ξεθωριασει!!!Καλο βραδυ Μαρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Αυτές δεν ξεθωριάζουν με τίποτα!
      καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  28. υπέροχα είναι με όμορφες αναμνήσεις-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Maria Beautiful collection of unique and treasures dishes.
    love them so much, surely fond of memories.
    take care

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πόσο φωνάζουν τα παλιά αντικείμενα.... και λένε εδώ είμαι εγώ.
    Και πόσο διαφέρουν από τα σύγχρονα... μέσα μας αλλά και στην αισθητική τους.
    Είναι πιο κομψά. Πιο φίνα...
    Είναι ωραίο που βρέθηκαν στα χέρια σου και τα εκτιμάς.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Φλώρα μου!
      Χαίρομαι πολύ που τα έχω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Είναι πανέμορφα!!!!!μα πιο όμορφες είναι οι αναμνήσεις που τα συνοδεύουν!!!!να σαι καλά να τα χαίρεσαι!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπώ πολύ τα παλιά κομμάτια. Για τη φινέτσα τους, που δεν υπάρχει πλέον στα καινούρια, μα κυρίως για την ιστορία που κουβαλούν. Το σπίτι στο χωριό, είναι γεμάτο με τέτοια, σπάνια θα βρεις κάτι αγορασμένο από μένα.
    Καλημέρα
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σπίτι στο χωριό φαντάζομαι ότι είναι πολύ όμορφο!..και σίγουρα κουβαλάει ιστορία!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  33. Όμορφα παλιά κομμάτια ανεκτίμητης αξίας.... τι και αν ξεθώριασαν οι αναμνήσεις που κουβαλούν είναι επάνω τους χαραγμένες με εικόνες ανεξίτηλες!!!! Καλή σου ημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανεξίτηλες αναμνήσεις!!
      Έτσι είναι..και η αξία τους έχει να κάνει με αυτές!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  34. Mαράκι μου, ίσως γι αυτό νοιώθω πως δεν άλλαξε και πολύ η ψυχή μου από τότε που ήμουν παιδί ... γιατί ποτέ δεν αποχωρίστηκα αυτά που αγαπούσα και η μητέρα μου ακόμα κι όταν ζούσε πρόθυμα μου έδωσε τα δικά της πράγματα θεωρώντας με συνέχειά της . Όλα γύρω μου είναι , μπουφέδες, γυαλικά, σερβίτσια να τα βλέπω, να τα αγγίζω, να ζω ανάμεσά τους . Τα δικά μου αγαπημένα μοναδικά σοκολατάκια ήταν αυτά με το κεράσι και το λικέρ μέσα ... είχα γίνει εξπέρ στο κλέψιμο για χάρη τους! Και στο πατρικό μου δεν έκανε θόρυβο η φοντανιέρα, έτριζε φρικτά η συρόμενη του σαλονιού :) Aλλά τότε ήμουν και κατηγορία φτερού, δέκα πόντοι αρκούσαν για να γλυστρήσω κοντά στον πειρασμό!
    Πολύ ωραία η ιδέα της Ρένας , ετοιμάζω κι εγώ την συμμετοχή μου , ευκαιρία να ξεσκονίσουμε και πάλι τις αναμνήσεις μας!


    Φιλάκια Μαράκι μου
    να έχεις μια όμορφη μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία τα έγραψες..για λίγο βρέθηκα στο σπίτι σου!
      Θα χαρώ πολύ να δω τους δικούς σου θησαυρούς!
      Φιλιά πολλά!!...καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  35. Μου αρέσει πολύ να βρίσκω παλιά πράγματα, παλιές φωτογραφίες.
    Εύχομαι να σε συνοδεύουν πάντα όμορφες αναμνήσεις!
    Φιλιά!

    Υ.Γ. Συγγνώμη που απέχω από την μπλογκογειτονιά τελευταία. Δεν τις ξεχνώ τις φίλες, με την πρώτη ευκαιρία θα σας επισκέπτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εμείς σε ξεχνάμε!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή σου...να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  36. Beautiful coffee set your mother! great memories!!
    Have a wonderful weekend, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!Τα φλυτζανάκια μοναδικά αλλά και η φοντανιέρα απίθανη!Οι αναμνήσεις που τα συνοδεύουν τα κάνουν τόσο ξεχωριστά!Εύχομαι πάντα να είσαι καλά και να τα χαίρεσαι!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Όταν ήμουν παιδί κορόϊδευα τα κλασσικά σερβίτσια της μάνας μου, όντας νοφώτιστος στης λιτές γραμμές της εποχής. Πέρασαν πολλά χρόνια για να εκτιμήσω την τέχνη των παλιών μαστόρων, που με υπομονή και με τα χέρια τους έφτιαχναν αριστουργήματα γεμάτα συναίσθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά γίνεται κι αυτό που λες...πάντα όμως εκτιμάμε τα όμορφα στο τέλος!

      Διαγραφή
  39. είναι πανέμορφα.. μου άρεσαν από παιδί κι από τότε μου τα έχει τάξει η μητέρα μου.. όταν ανοίξω σπιτικό.. καλησπέρα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τότε θα ευχηθώ με το καλό να ανοίξεις σπιτικό!!
      Καλό ξημέρωμα!..φιλάκια!

      Διαγραφή
  40. τι απίθανα φλυτζανάκια!!! μου θυμίζουν τουλίπες!!!! πανέμορφο σερβίτσιο!!! και τη φοντανιέρα μια χαρά την είδα Μαράκι!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το θυμάμαι αυτό το κουτί κρυμμένο μέσα στην σερβάντα!!
    Τι αναμνήσεις μου έφερες Μαράκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κι ο καφες φανταζομαι θα χει αλλη γευση σ'αυτα τα φλυτζανια! Τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Όμορφα Μαρία μου τα φλυτζανάκια ! Μη τα κρατάς άλλο στο κουτί ! Θα λάμψουν περισσότερο σε κάποιο σημείο του σπιτιού σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή