Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Εκκρεμότητες...(26 - 30 Σεπτέμβρη)

Τα γεγονότα "τρέχουν" ανάποδα.
Κάποιοι "δένονται" φτύνοντας και "λύνονται" κλωτσώντας.
Ακέφαλο το τέρας μπαίνει στο λαγούμι του και χώνεται να κρυφτεί σε άλλα ποσοστά, που μοιάζουν με πατρίδα, αλλά βγαίνει ξανά στην επιφάνεια σκούζοντας.
Όλα κυλούν ανάποδα. 
Σαν τους καιρούς που ζούμε.

Και κάποιοι κάνουν τις πάπιες.



Μπήκε ο Οκτώβρης κι ο Σεπτέμβρης ήταν ακόμα εδώ.
Έσβησε όμως τελικά με συνοπτικές διαδικασίες, μέσα στις καμπύλες ενός λουλουδιού, στα σχήματα του ουρανού την αυγή, στα χρώματα της νύχτας, στο χρυσάφι των χωραφιών και στους θησαυρούς της ακρογιαλιάς.
Οι εκκρεμότητες παραμένουν.

Το τέρας αναδιπλώνεται.

Καλό μήνα!....και όχι δεν ξέχασα τα σχόλια της παλιότερης ανάρτησης, ούτε εσάς.
Αφήνω κι εγώ εκκρεμότητες, χωρίς να το θέλω.

Day 26...curve
Day 27...WTF
Day 28...10 o' clock
Day 29...gold
Day 30...found

49 σχόλια:

  1. Αυτο το Χ στον ουρανο πια.....
    που καποιος θνητος τον ακυρωνει !
    Αυτο ποναει περισσοτερο.

    Καλημερολουλουδο,Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πονάει πραγματικά, αλλά δεν ακυρώνεται όμως τελικά...τίποτα δεν καταφέρνει ο θνητός!!
      Καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Πέρα από τα συνηθισμένα μου -υπέροχες φωτογραφίες κι ονειρεμένες!!- αυτά τα "συννεφάκια" μήπως ανήκουν σε εκείνη την κατηγορία του ψεκάσματος;;... (Αναπτύσσεται αυτή η θεωρία κι όλο και περισσότεροι φωτογραφίζουν τέτοια περίεργα συννεφάκια στον ουρανό) Ε, δεν μπορεί, κάπου πρέπει να βασίσουμε την ανυπαρξία μας! Καλό μήνα, πολλά φιλιά, καλημέρα Μαράκι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...λες να μας ψεκάζουν τελικά?...και γιατί δεν μας ψεκάζουν τουλάχιστον με τα ίδια ληγμένα όλους?
      Δεν έχουν καλές δοσολογίες...το παρακάνουν σε μερικούς!
      Καλό μήνα...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. δεν είναι μονάχα εκκρεμότητες αυτές. είναι κι ακάνθινο στεφάνι που μας φόρεσαν.
    είναι εφιάλτης που σα σπάθα καλογυαλισμένη στέκεται επάνω απ' το κεφάλι μας...

    καλό μήνα, καλημέρα Μαριώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς...μας το φόρεσαν!
      Προσπαθούμε να το βγάλουμε, αλλά όλο και ματώνουμε!...
      Καλό μήνα...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. καλημερα, καλο μήνα, υπέροχες φωτογραφίες πραγματικα. νομιζω οτι ολοι αφήνουμε πισω καποια πραγματα. σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο,,,κάποιες φορές είναι μάλλον αναπόφευκτο!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα,φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. χα ,εγω δε σχολίασα στην προηγούμενη, οπότε κυρία μου μ'εμένα δεν έχεις εκκρεμότητες ,δε σε κουράζω καθόλου και παρακαλώ να εκτιμηθεί αυτό!
    καλημέραααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα.....είσαι απίστευτη!!
      Όλα εκτιμούνται..δεν είμαι αχάριστη!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  6. wow!
    Καλημέρα, κοριτσάκι μου!
    Φιλιάαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πως μ' αρέσει να ταξιδεύω με φωτογραφίες. Και ειδικά με τις δικές σου.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμ δεν είναι ακέφαλο το τέρας, Μαράκι μου. Λερναία Ύδρα είναι που όταν της κόβεις το ένα κεφάλι, στη θέση του πετάγονται άλλα δύο ! Πού είναι ένας Ηρακλής με το σπαθί κι ένας Ιόλαος με την φωτιά να το σκοτώσουν μια για πάντα ;;;

    Καλημέρα, φωτεινή και γελαστή σου εύχομαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις καθόλου άδικο!
      Απλά χωρίς τα συγκεκριμένα κεφάλια είχαν λουφάξει για λίγο...έχασαν τους αρχηγούς για λίγο και αυτοί είναι που κρατάνε το "στρατό"...δεν κράτησε πολύ δυστυχώς!
      Καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. τι τελειες φωτο!!! υπεροχες ειναι!

    καλημερα γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα σας, εγώ πάλι ακούω συνέχεια κακαρίσματα γύρω μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, ακούγονται από παντού κι αυτά!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Μαράκι μου!!! Καλό μήνα!!! :) πολύ ιδιαίτερες οι φωτογραφίες (και αυτή τη φορά)... Μου άρεσε που έγραψες πως τα γεγονότα τρέχουν ανάποδα... Νομίζω πως ισχύει...
    Μάκια πολλά-πολλάααα γλυκιά μου!!! :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Να είσαι καλά...η φωτογραφία σου υπέροχη!!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Μαρία μου , με την οργή , την απορία και όλη μας την αναποδιά! Καλά οι ψεκασμοί σχημάτισαν Χ στον ουρανό? Πικρό μου φαίνεται και δυστυχώς επίκαιρο!Ζητείται νηφάλια σκέψη !!!!
    Ομορφο φωτογραφικό ταξίδι
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μας ψεκάζουν για να μας φέρουν τη νηφαλιότητα..χαχα!!
      Λες να μας ρίχνουν ληγμένα τελικά?
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Μαρια αυτο το χ στον ουρανό ελπιζω να μην ειναι για μας εε...? Οι παπιτσες πανεμορφες αδικούνται οι καυμενες οταν λεμε οτι καποιοι κανουν τις παπιες ,καλο μηνα και προπαντος ζεστό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είναι για μας!
      Για τους άλλους είναι!!!
      Πόσο δίκιο έχεις για τις πάπιες...
      Καλό μήνα...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα! Ωραίες φωτογραφίες, όπως πάντα άλλωστε!! :))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Μαρία μου. Έχουμε ανάγκη να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο... Ωραίες οι φωτογραφίες, ειδικά αυτή με το λουλουδάκι και η άλλη στην παραλία, είναι πανέμορφες.
    Καλό απόγευμα και καλό Σαββατοκύριακο. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι καλός ο μήνας και να σοβαρευτεί κι αυτός που μπήκε φουριόζος με βοριάδες,...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  16. Αχ! Πάπιες! Η καλύτερη εικόνα σήμερα, πριν πάω για ύπνο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες οι φωτογραφίες .. αν κ την απορία για το x ( day 27 ) την έχω κ εγώ αχαχαχα ..
    Καλό μήνα κ από εμένα, κ Καλό Σαββατοκύριακο !
    Πολλά Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Τελικά όλοι με την απορία θα μείνουμε,,χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Το γαϊδουράγκαθο εξαιρετικό! Και συμβολικό!
    Όπως και όλες οι άλλες... Η καθεμιά με τα δικά της νοήματα.
    Φωτογραφίες που μιλάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο συμβολικό!!
      Να είσαι καλά Μαρία μου...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα Μαράκι!
    Είσαι πάντα τόσο to the point!
    Η εικόνα day 27, ασχολίαστη... μετά μας λένε τρελούς!

    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. WTF καταπληκτική απόδοση του θέματος, φοβερή φωτογραφία, όπως όλες δηλαδή!
    Αλλά τι να πει κανείς για το γαϊδουράγκαθο;
    Δεν φωτογράφισες...ζωγράφισες!
    Φιλιά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γαϊδουράγκαθο μεγάλη επιτυχία...χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Οι παπιούλες,πολύ χαριτωμένες!!!
    Καί τά chemtrails σέ καθημερινή βάση,από επάνω, νά ραντίζουν!!
    Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Μαράκι μου..οι εκκρεμότητες παραμένουν μας θυμώνουν,μας πικραίνουν και μας προβληματίζουν κάθε μέρα και περισσότερο..οι δικές σου όμως εκκρεμότητες πάντα μας εκπλήσσουν ευχάριστα και μας μαγεύουν τις αισθήσεις..μαγευτικές οι φωτογραφίες σου..κάτι μου κάνει σε ''αντίο ''του καλοκαιριού..άπειρα φιλάκια και καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς οι άλλες εκκρεμότητες δεν είναι καθόλου στο δικό μας χέρι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή