Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Σαν παιδικές ζωγραφιές!


Μια φορά κι έναν καιρό, σε έναν κόσμο παιδικό, όλα ήταν πλημμυρισμένα στο φως.
Καρδιές έβγαιναν από τα σπίτια, που στις στέγες τους ξεκουράζονταν πεταλούδες, και πετούσαν ως τον ήλιο που έστελνε τα φιλιά του στα πολύχρωμα λουλούδια. 
Σε εκείνον τον κόσμο, ακόμα κι ένας πετεινός μπορούσε να είναι ψηλότερος από ένα δέντρο. 

Friday 20: Hand - drawn

Σε έναν κόσμο όχι πια παιδικό, το λευκό μπορεί να είναι εκτυφλωτικό, οι θησαυροί να κρύβονται σε ένα λουλούδι και οι κρυψώνες να περιμένουν να τις ανακαλύψουμε.
Σε αυτόν τον κόσμο είμαστε τυχεροί αν ανακαλύπτουμε τα χρώματα που τα παιδιά βάζουν στις ζωγραφιές τους.
Δυο κόσμοι τόσο διαφορετικοί, αλλά και τόσο ίδιοι!

Friday 27: Sonething white
Thursday 26: I love...this time of year I really love my orange buttercups!!
Wednesday 25: Half
Tuesday 24: A treasure
Monday 23: Too much (pink)
Sunday 22: Leaves (well, just one)
Saturday 21: Sun-flare
Thursday 19: Private
Μην ξεχνάτε το "Παίζοντας με τις λέξεις", περιμένει τη βαθμολογία σας μέχρι τα μεσάνυχτα.


Και το φως σας περιμένει στο Life Images #13 έχοντας γίνει εκθαμβωτικό με πανέμορφες συμμετοχές!

15 σχόλια:

  1. Υπέροχες εικόνες!!! Η πιο ωραία καλημέρα, η ανάρτηση σου , Μαρία μου!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί πνέμορφες εικόνες Μαρία μου!!!Εδωσαν χρώμα στό γκρί τής ημέρας!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!
    Αυτό ο κόσμος ο μαγικός, ο παιδικός είναι η αδυναμία μου!
    Θέλω να μπω εκεί και να μην ξαναβγω.
    Όλα έχουν νόημα εκεί και όλα είναι σημαντικά!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες φωτογραφίες για να μας φτιάξουν την απαίσια γκρίζα ημέρα!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρία
    Οι παιδικές ζωγραφιές η πεμπτουσία
    του σουρεαλισμού μεγάλοι ζωγράφοι τις ύμνησαν
    Η φύση σου μαγική!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί να λέμε, τώρα? Είσαι σε άλλο επίπεδο εσύ και εμείς εδώ χαμηλά, μόνο να θαυμάζουμε μπορούμε!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία η 23,25 και 26 τρομακτικά υπέροχες φωτογραφίες. Τρομερές απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυο κόσμοι τόσο διαφορετικοί και τόσο ίδιοι! Μαράκι μου, κάθε φορά μιλάς στην ψυχή μου!
    Καλό Σ/Κ να έχουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Speachless!
    Μαρία, ειλικρινά, δεν ξέρω ποια να πρωτολατρέψω!
    (Το φύλλο, πάντως, έκλεψε τις εντυπώσεις μου).
    Θαυμάσιο και ουσιαστικό και το κείμενο που συνοδεύει τις εικόνες!

    Να είσαι καλά και να μας μαγεύεις με τέτοιες ομορφιές! ♥


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μία μία ξεχωριστες οι φωτογραφιες σου με την ομορφαδα της φύσης αλλα έμενα μου έκλεψαν την καρδια οι παιδικες σουρεαλιστικες ζωγραφιες Μαρία μου... τι να κανουμε αδυναμίες ειναι αυτές..... να περιμενεις απο δευτερα την Ανοιξη..!!!!!! ως τότε απολαυσε το Σαββατοκυριακο σου,.. φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου υποκλίνομαι στην εκφραστική δύναμη των φωτογραφιών σου......! έργα τέχνης μαζί με όμορφους συνειρμούς σκέψης. Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξέρεις σκεφτόμουν πόσες ακόμα φωτογραφίες θα μπορούσες να έχεις στείλει στο φωτογραφίζειν με θέμα την άνοιξη...και πάλι πρώτη θα είχες βγει!
    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θαυμάζω και υποκλίνομαι!
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή