Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Η κατσίκα μας, η κατσίκα σας, η κατσίκα τους και τα γίδια!

Πρωταγωνίστρια των ημερών η κατσίκα.
Χωρίς να το θέλει φυσικά το συμπαθές τετράποδο, μια και είναι πολύ πιο έξυπνο από ένα πρόβατο για να άγεται και να φέρεται και σίγουρα πιο ανυπότακτο. 
Δεν ευχαριστιέται καθόλου με τα φώτα της πρόσκαιρης δημοσιότητας που μάλλον κακό κάνουν στο image του, παρά καλό και προσπαθεί απεγνωσμένα να κρυφτεί από το φακό.

Monday 29: Animal
Σε όλες τις συζητήσεις τελευταία τσουπ θα χωθεί με νόημα και μια κατσίκα.
Αν κάποιος έχει αντίθετη άποψη με άλλον, γίνεται αυτόματα γίδι!
Αν είχα τόσα γίδια, όσες φορές με αποκάλεσαν κάποιοι γίδι την τελευταία μόνο εβδομάδα, θα ήμουν μεγαλοτσέλιγκας, αν και το πιθανότερο είναι να ήμουν μεγαλοστέλεχος σε καμιά offshore.

Πολλά ακούγονται βεβαίως και για την κατσίκα του γείτονα κι εκεί γίνονται οι μεγαλύτερες παρανοήσεις.
Η ουσία είναι πως κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν εύχεται κακό για καμιά κατσίκα, πολύ περισσότερο για εκείνη του γείτονά του.
Τιμωρία όμως για εκείνους τους "γείτονες" που βρέθηκαν με πολλές κατσίκες χωρίς να τις δικαιούνται, ναι, θέλουν όλοι οι λογικοί και δίκαιοι άνθρωποι.
Αλλά, άλλο αυτό!

Αν μπορείς να έχεις πολλές κατσίκες, καλά κάνεις και τις έχεις αγαπητέ γείτονα.
(Εξάλλου μπορεί όταν θα τις αρμέξεις να με φιλέψεις και μένα λίγο γαλατάκι.
Τι, όχι; Καλά δεν πειράζει, καλή καρδιά, που δεν τη βλέπω, αλλά λέμε!)
Αν όμως αγαπητέ μου γείτονα για να τις ταΐσεις, καταπατάς κρυφά, ή φανερά και απροκάλυπτα το δικό μου περιβόλι, δεν μου αφήνεις ζαρζαβατικό για ζαρζαβατικό και δε σε νοιάζει αν ψοφήσουν οι όποιες δικές μου κατσίκες, η ακόμα κι εγώ, τότε κάτι δεν κάνεις καθόλου σωστά.
Και ναι, μπορεί οι κατσίκες σου να πληθαίνουν και να διατείνεσαι σκίζοντας τα ιμάτια σου πως σου τις φθονούν οι κακοί, αλλά ξέρεις καλά πως δεν είναι καθόλου έτσι.
Ξέρεις πως οι κατσίκες σου κι εσύ απλά ξεπεράσατε τα όρια!!
Και φωνάζεις για να φοβηθεί ο νοικοκύρης.
Ή έστω η κατσίκα του.
Στο φόβο ποντάρεις! 
Στο φόβο και στην τρομοκρατία πόνταρες πάντα!
Μπορεί να με λες γίδι, αλλά εγώ θέλω το καλό της κατσίκας σου κι ας μη θες εσύ το καλό της δική μου κατσίκας!
Ίσως μάλιστα να με λες γι' αυτόν ακριβώς το λόγο γίδι.
Μπεεεεεεεεεεεεεε!!!
Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε!
Τι; 
ΟΧΙ;
Καλά!
ΟΧΙ!

Sunday 28: Orange
Saturday 27: Mini
Tuesday 30: Design (floral)
Αφήνω τις κατσίκες και τα γίδια, προσπερνώ τα λουλούδια και τη φράουλα και καμαρώνω τα δώρα που μου έστειλε η Αριστέα επειδή ήμουν μία από τις τυχερές που κληρώθηκαν για τις συμμετοχές μου στις "Ιστορίες της Νύχτας".

Friday 26: Gift 
Τα φέρνω εδώ να τα καμαρώσετε κι εσείς, μια και είναι τόσο υπέροχα και φινετσάτα!!
Αριστέα μου σε ευχαριστώ πολύ!!


15 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως στην 1η φωτογραφία βλέπω μια γίδα που δεν φοβάται να πατήσει και τα αγκάθια προκειμένου να τραφεί.
    Σε αντίθεση με το πρόβατο που μένει στο μαντρί και καταναλώνει αβέρτα το σανό που του πετάνε. Για όσο του το δίνουν!
    Αν πρόκειται να διαλέξω με ποιους θα πάω και με ποιούς όχι, δεν δυσκολεύομαι καθόλου.
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα δώρα, μέσα σε υπέροχα αμπαλάζ, όπως πάντα!

    Κατσίκες, γίδια, πρόβατα, όλα αυτά σε 24 ώρες θα είναι πια παρελθόν και θα έχει μείνει μόνο η μνήμη του Έλληνα. Εκτός κι αν.. Λέω ΟΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε την κατσίκα μοιρα την είδε.!! πως την κακολογουν την κακομοιρα έτσι Μαρία μου;... οι δικες μας παντως ειναι εξυπνες δεν τις ταπώνεις με τίποτα .. αν δεν θελουν,.. εκει τσινάνε..δεν την θελουν την καταπίεση λεμε...
    εννοειτε οτι προτειμουμε τις φωτογραφίες σου με τα σκυλακια...(τα λουλουδάκια σου εννοω) και την φραουλιτσα.. τα δωρακια της Αριστέας μας σε σενα πολύ ομορφα... και προσεγμενα .. το ξερω εκ πείρας... .καλο σου ξημερωμα φίλη μου.. φιλακιααααα!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία έγραψες........!!!!! ακολουθώ το λοιπόν........στα χνάρια της σκέψης σου..... Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε, όχι και γίδι!! Αν είναι δυνατόν!! Ασε να λένε Μαρία, κοντός ψαλμός ... Ενα κουβάρι καταφέραμε και γίναμε κι άντε να ξεμπλεχτούμε!! Ακόμα κάποιοι να καταλάβουν πως ήμαστε όλοι μαζί μέσα σε αυτό.. Που θα πάει , θα το νιώσουν κάποια στιγμή..
    Τέλεια τα δωράκια σου, να τα χαρείς!! Κι οι φωτό πολύ ωραίες, ειδικά οι 2 πρώτες!!!
    Φιλάκια Μαρία μου κι όλα να πάνε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στα δώρα της Αριστέας λέμε ΝΑΙ!
    Στα υπόλοιπα ένα βροντερό ΟΧΙ!
    Άμα μουλαρώσει η κατσίκα κι αρχίζει να κλωτσάει, άντε να δω από πού θα φύγουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα δώρα της Αριστούλας πάντα μοναδικά Μαράκι μου!
    Να τα χαρείς όλα!
    Για όλα τα άλλα συμφωνώ με το σχόλιο του Πέτρου!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η κατσίκα νομίζω πως θέλει να κρυφτεί! Τι? όχι? Καλά, ΌΧΙ!!!
    ;-)
    Το Αριστάκι ζωγράφισε! (Ή μάλλον ντεκουπάρισε!!!)
    Οκ, για μία ακόμη φορά οι φωτογραφίες σου μας αφήνουν με το στόμα ανοιχτό! Το ξέρεις, ε?
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν επικρατεί το καλό γούστο σε όλες τις φωτό και στα δώρα των φίλων σου, τι να πω;
    Μια όαση ομορφιάς!

    ΑΦιλάκια Μαρία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο φόβο ποντάρισαν κι έχασαν! :)))
    Μαρία μου εγώ ποντάρω στις φωτογραφίες σου, που τώρα έχω κι εγώ μία δική σου :)))
    Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη παρουσίαση που μου έκανες :)
    Φιλάκια πολλά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δίκαιη είσαι: δώρα πήρες, δώρα προσέφερες σε εμάς που σε διαβάζουμε: κείμενο και φωτογραφίες!
    Αυτό το αυτονόητο που γράφεις, Μαρία, γιατί είναι τόσο δύσκολο να το δούμε στις πολιτικές αναλύσεις, έστω εκείνων που δεν έχουν την ευθύνη της διακυβέρνησης;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή