Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Όταν το σύννεφο είναι...φλέγον!

Η καταιγίδα πέρασε.
Ένα χλωμό ουράνιο τόξο παλεύει να εμφανιστεί, μα δεν τα καταφέρνει. 
Γαντζώνεται στο πιο κοντινό σύννεφο και μένει αναποφάσιστο για ώρα.
Ο ήλιος που δύει, διαχέει  το φως του παντού. Το σκορπάει αλόγιστα στον ουρανό καθώς αποτραβιέται, και το αφήνει να κάνει τα μαγικά του.
Τα δυτικά σύννεφα πιάνουν το σινιάλο κι αρχίζουν να προβάλλουν τη δική τους χρωματιστή ιστορία ταξιδεύοντας στο απέραντο σκηνικό.
Το ουράνιο τόξο, ακόμα αναποφάσιστο. 
Γαντζωμένο στο σύννεφο που γίνεται όλο και πιο φωτεινό πριν σβήσει στο σκοτάδι, αποξεχνιέται τελείως παρακολουθώντας τη μοναδική αυτή ιστορία, κι αφήνεται να γίνει σκιά που χάνεται...








28 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφες φωτογραφίες! Και κείμενο τόσο εμπνευσμένο! Μπράβο, Μεμάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου
    Προχτές συνέλαβα κι εγώ ένα ουράνιο τόξο
    πολύ τολμηρό!!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...είναι να μη γίνουν τολμηρά τα ουράνια τόξα...όταν γίνονται πρέπει να συλλαμβάνονται!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες φωτογραφίες, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω!Συγκλονιστικές φωτογραφίες!
    Έργα τέχνης από μεγάλο ζωγράφο
    σε διάσημο μουσείο!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω αν οι υπέροχες συννεφιασμένες σου φωτό, μπορούν να με παρηγορήσουν που εδώ (ΒΑ Αττική)βρέχει σχεδόν κάθε μέρα...
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Μαρία (me)μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μη συνεχίζεται η βροχή!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τι πανέμορφος ουρανός! Τον λατρεύω όταν είναι έτσι, σαν υγρή φωτιά... δεν χορταίνω να τον κοιτάζω. Μπράβο για τις υπέροχες φωτογραφίες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά ουρανός επιβλητικός χωρίς βαριά σύννεφα δεν γίνεται έτσι Μαρία ; συμφωνείς θαρρώ. Είδες τελικά όταν ενυπάρχει το στοιχείο της βροχής, της καταιγίδας, με λίγα λόγια του γκρίζου, τι παιχνίδι με τα χρώματα γίνεται τελικά ;
    Σαν τη ζωή. Στην συνεχή της διαπάλη, του άσπρου με το μαύρο. Η Αιώνια σύγκρουση. Η Αιώνια διαλεκτική.
    Πολλά φιλιά να έχεις και όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς θα μπορούσα να διαφωνήσω;
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω τις φωτογραφίες σου.
    Λατρεύω τα σύννεφα.
    Τελικά το ουράνιο τόξο νίκησε και βγήκε! Ζωγραφιά οι φωτογραφίες σου
    Και το κείμενό σου υπέροχα τις συνοδεύει
    Μπράβο...
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω αν στο έχω πει ποτέ, αλλά γράφεις πολύ όμορφα.
    Για τις φωτογραφίες σου, ότι είναι θεσπέσιες, στο έχω πει.
    Το ουράνιο τόξο, είναι κι αυτό μια κάποια ελπίδα, ότι ίσως να πάνε όλα καλύτερα. Αυτό, φυσικά, δεν το πιστεύω, αλλά το λέω, μήπως και καμιά φορά συμβεί.
    Ψηφίζω την τρίτη!
    Κίσιζ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αρτίστα μου!
      Ας το λέμε εμείς και που ξέρεις; Μπορεί κάποτε να πάνε όλα καλύτερα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Δεν θα το πιστέψεις: οι δυο πρώτες είναι ολόιδιες με δύο δικές μου! Λες και τις τράβηξες από το ίδιο σημείο της αυλής μου!!!
    χεχε! Πέρασε και η καταιγίδα , όλα καλά δηλαδή ☺
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε κι άλλα κοινά πέρα από τα κυπαρίσσια δηλαδή!
      Να δεις που ζούμε αν όχι σε παράλληλα σύμπαντα, τουλάχιστον σε παράλληλες πόλεις, ή έστω γειτονιές! χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πόσο ωραία ζωγράφισες τη βραδιά με την ανάρτησή σου, με τις εικόνες και το λόγο...
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίος αυτός ο καιρός, καταπληκτικές οι φωτό σου, υπέροχο το κειμενάκι σου!
    Πάντα απολαμβάνω να σε διαβάζω! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγικές εικόνες, εμπνευσμένα λόγια, μοναδικός συνδυασμός!
    Μπράβο Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι φλογισμένες φωτογραφίες Μαρία μου !!! και πόσο όμορφα ζωγράφισε ο ουρανός!!! λατρευω και εγώ τις φωτογραφίες σου και με τα λογια που τις συνοδευσες τις απογειωσες..!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή