Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Days 26 & 27 .... Photo a day June




Day 26...Where you shop

Συνήθως ψωνίζω σε δυο μαγαζιά.....ό, τι δε βρίσκω στο ένα το παίρνω στο άλλο.
Το ένα υποτίθεται ότι έχει και του πουλιού το γάλα, αλλά δεν το έχει!
Ευτυχώς είναι κοντά γιατί πάντα μα πάντα αναγκάζομαι να πηγαίνω και στα δυο!








Μια φορά κι έναν καιρό ψώνισα κι εδώ!





Day 27...Bathroom



Το σφουγγάρι μου, τα κοχύλια μου, τα κεράκια μου, το μπάνιο μου!







*****************
Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουνίου είναι:



7 σχόλια:

  1. Γεμάτη μπανιέρα με κεράκια...τί χαλάρωση!!!!
    Ωραίες φωτογραφίες Μαρία μου!!!
    Ποιό είναι το κατάστημα στην δεύτερη φωτό; Ωραίο!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι παλιά αγορά (από το χίλια εννιακόσια κάτι) η Mercado de San Miguel στη Μαδρίτη...τα έχει όλα σε αφθονία και μπορείς να φας εκεί πολύ φτηνά κατευθείαν από την πηγή!
      Μου άρεσε πολύ...
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. Πολύ ατμόσφαιρα έχεις κάνει στο μπάνιο βλέπω!!! Σούπερ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσπάθησα να το κάνω χαλαρωτικό....
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες οι φωτογραφίες σου! Ειδικά η δεύτερη με το μπάνιο.. πολύ ατμοσφαιρική!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή