Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Building...day 14 (photo a day July)


Ένα παλιό κτίριο.
Κάποτε ήταν όμορφο και γερό.
Οι μέρες του τελείωσαν πια και στέκει μισογκρεμισμένο σαν αχνή ανάμνηση του παρελθόντος.
Μια ανάμνηση που σε λίγο θα σβήσει κι αυτή.
Σε λίγα χρόνια κανείς δε θα θυμάται πως κάποτε υπήρξε.
Θα έχει περάσει στη λήθη.

Τα παλιά μισογκρεμισμένα σπίτια μου προκαλούν μεγάλη συγκίνηση.
Έχω δει ολόκληρα χωριά με εγκαταλελειμμένα σπίτια σε πολλά μέρη της Ελλάδας.
Κάποτε η ιστορία και η ζωή γράφονταν σε αυτά.
Τώρα η ζωή απλά τα προσπέρασε και η ιστορία δεν τα θέλει άλλο.
Της πιάνουν το χώρο!

Δεν μπορείς όμως να πλησιάσεις έναν τέτοιο χώρο και να μην αισθανθείς έστω και αδύναμα τους χτύπους των καρδιών που πάλλονταν εκεί.
Πέρασαν άνθρωποι, έζησαν τις ζωές τους, έκλαψαν, χάρηκαν, γεννήθηκαν, πέθαναν.
Η ενέργειά τους ίσως ζει ακόμα στο χώρο.

Πίσω από τα σαπισμένα παράθυρα που χάσκουν στο κενό, κάποιος, κάποτε, ίσως κοιτούσε έξω περιμένοντας κάτι.
Άραγε να ήρθε ποτέ;








Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουλίου είναι:

17 σχόλια:

  1. Φοβερές.. και τα σχόλια σου συγκινητικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα προσπαθώ να φανταστώ πως ήταν η ζωή πριν τα ερείπια..ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  2. Ακριβώς τις ίδιες σκέψεις κάνω κι εγώ όταν βλέπω παλιά σπίτια!!! Πόσο μ'αρεσε η ανάρτησή σου!!! Έχω πολλές φωτογραφίες από παλιά σπίτια. Όπου πάω και δω παλιά αρχοντικά καλοδιατηρημένα ή μη, τα φωτογραφίζω!!!! Ο άντρας μου με δουλεύει και μου λέει ότι θα πάω από σοβά στο κεφάλι!!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...μάλλον πρέπει να προμηθευτούμε κράνος...αν και μέσα αποφεύγω να μπαίνω..
      σαν παιδί όμως σε ένα χωριό εδώ κοντά που πήγαινα να επισκεφτώ μια θεία μου, έμπαινα κρυφά από τους μεγάλους σε ένα ετοιμόρροπο σπίτι και το χάζευα...τότε δε φοβόμουν..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Φανταστικές ΟΛΕΣ οι φωτογραφίες σου -είδα και τις προηγούμενες αναρτήσεις..μαζεμένες!! Τα παλιά κτίρια είναι και δική μου αδυναμία. Πόσες ζωές έχουν αφήσει ανεξίτηλα σημάδια στους τοίχους τους και πόσα κρυμμένα μυστικά έχουν καλά κρατήσει, μόνο αυτά γνωρίζουν!! Πέρασε, όποτε βρεις χρόνο από το bloggάκι μου...σου έχω εκπληξούλα! (http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2012/07/blog-post_13.html). Δροσερά φιλιά και καλή φωτογραφική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ. Έτυχε να κοιτάζω τα mail μου και μόλις ήρθε το μήνυμά σου.
      Μη μου...αγχώνεσαι και μην αλλάξεις τίποτα!!! Δεν...κολλάω σε τέτοια θέματα εγώ. Χαίρομαι που το έχεις παίξει το παιχνίδι-θα μπω να δω τις απαντήσεις σου...

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Έχουν μια παράξενη γοητεία τα παλιά σπίτια..
    κι έχεις δίκιο, κουβαλάνε στους γκρεμισμένους τοίχους τους πολλά μυστικά!!
    Εκπληξούλα? Τέλεια!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί όμορφες που είναι οι φωτογραφίες σου. Απολαμβάνω κάθε ανάρτηση.
    Όσο για τις σκέψεις που γράφεις... σε νιώθω απόλυτα. Έτσι κολλάω και εγώ με τα παλιά σπίτια. Αφού ονειρεύομαι κάποια στιγμή να μπορέσω να αγοράσω ένα τέτοιο και να του δώσω ξανά ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Έχω βάλει ένα παλιό στο μάτι εδώ και πολλά χρόνια!
      Κι ενώ πουλιέται από πάντα σχεδόν δεν το παίρνει κανείς (καλά εγώ δε θα μπορούσα έτσι κι αλλιώς)..
      Πολλά τα λεφτά Άρη!!
      Αλλά αν ποτέ κερδίσω το τζόκερ (το τζακ ποτ εννοείται) θα το πάρω!!
      Χμμ...να θυμηθώ να φτιάχνω πότε πότε κανένα, γιατί πως θα κερδίσω αν δεν παίζω?
      Το συγκεκριμένο σπίτι πάντως μου μιλάει!!
      Πολύ φοβάμαι όμως πως μέχρι να αγοραστεί από κάποιον θα καταντήσει σαν αυτό της φωτογραφίας!

      Διαγραφή
  6. Έχεις επισκεφτεί το Πλωμάρι της Λέσβου Μαρίκα? Εκεί είναι σαν να περπατάς σε μια πόλη νεκρή με ενέργειες δυνατές που οι ζωντανοί δεν τις συναγωνίζονται. Είχα συγκλονιστεί σε αυτόν τον τόπο. Θέλω να ξαναπάω να δω τι απόμεινε...
    Όμορφες πολύ οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Γεωργία μου..!
      Δεν έχω πάει δυστυχώς...
      Κι έτσι όπως το περιγράφεις είναι σαν να μην έχω κάνει το καλύτερο ταξίδι!
      Θέλω πολύ να πάω...ελπίζω κάποτε να τα καταφέρω!

      Διαγραφή
  7. Καλημερα..να σαι καλα που περασες απο το Λημερι μου..χαρουμενη Κυριακη..
    ...σου κεντριζουν το μυαλο..τα παλια σπιτια..ξυπνουν αισθησεις στο μυαλο και στο σωμα..χορευουν μυρουδιες,φωνες,σκιες,το φως στα τζμια το βραδυ...ο κηπος που θα ειχε..το μυστικο που κρατα το καθε σπιτι..πιστευω ειναι η καθε εξωτερικη οψη που εχει..και δεσποζει εκει ακινητο..διχως Ζωη..του δινουμε ομως εμεις Ζωη με την φαντασια του μυαλου..να περνας ομορφα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία τα έγραψες..έτσι ακριβώς είναι!!!
      Καλή Κυριακή και σε σένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ωραίες φωτογραφίες, αλλά το κείμενο ακόμα πιο ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή