Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Bright - Every day (#FMSphotoaday)

Bright...day 5
Η  φλόγα να φωτίζει τα σκοτάδια!..


..και το ηλιοτρόπιο που ξεσπόριασα (κάτι μου λέει πως του χρόνου θα έχω δικά μου ηλιοτρόπια) και το άφησα να ξεραθεί για να μου θυμίζει το καλοκαίρι...
...δεν είναι κι αυτό φωτεινό με τον τρόπο του;



Every day...day 6

Ε..χμ....μαγείρεμα!!


Και μια και μιλάμε για μαγειρέματα....
Τορτίγια...tortilla!!!
Μια δημιουργία της Ισπανόφωνης κόρης....μου υποσχέθηκε ότι θα την ξαναφτιάξει για να καταγράψει ακριβώς τη συνταγή μια και αυτή τη φορά μαγείρεψε όπως μαγειρεύουμε πάντα η μητέρα μου κι εγώ..με το μάτι!!...φυσικά δεν έφαγα μια και δεν τρώω αυγά...αλλά οι υπόλοιποι την τίμησαν δεόντως!!








41 σχόλια:

  1. Φαίνεται νόστιμο το φαγητό της κόρης σου!
    Έχω κάτι για σένα στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν έμαθα..χαχα..εγώ μόνο το είδα..
      Πέρασα από το μπλογκ σου..σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. τι ωραία...του χρόνου θα έχεις πολλά πολλά ηλιοτρόπια!!!!!!!!!!!!
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμ.... Ένα κομματάκι,είναι οτι πρέπει με το πρωινό καφεδάκι!! χχαχα
    Καλημέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ νοστιμη φαινεται η τορτιγια!
    Καλημερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ja, getrocknete Sonnenblumen sind eine Erinnerung an sonnige Zeiten...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι εγω μαγείρεμα θα έβαζα αλλά δεν μαγειρεύω τις Κυριακές...τρώμε στην πεθερά!
    θέλω την κόρη σου για κόρη μου!!
    δεν τρως αβγά ,δεν τρως τυρί ,τι τρως;;;;;;;;;
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το συνιστώ..μπορεί να μαγειρεύει όταν ζει μόνη της, αλλά όταν είναι εδώ μαγειρεύει μια φορά το μήνα κι αν...πάλι κάθε μέρα εκτός Κυριακής θα μαγείρευες..χαχα
      Το τυρί το σιχαίνομαι...τα αβγά με πειράζουν εδώ και λίγα χρόνια, αλλά μου αρέσουν και μου λείπουν..να δεις γκαντεμιά..χάθηκε ο κόσμος να με πείραζαν τα τυριά?

      Διαγραφή
  7. Φως, χρώματα, αρώματα, γεύσεις...όλες οι αισθήσεις χτύπησαν "κόκκινο" εξαιτίας σου! Δεν κουράζομαι να σου λέω πόσο λατρεύω τις φωτογραφίες σου! Εσύ...βαριέσαι να τ΄ακούς? Καλημέρααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο μ' αρέσουν τα κεριά,πολύ ρομαντικά!
    Μιαμ,τι ωραία που φαίνεται η τορτίγια..πείνασα.
    Φιλάκιαα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν τα κεριά...ειδικά αν έχουν κι όμορφο άρωμα..
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. πολύ ωραίες οι φωτογραφίες!!! τρελαίνομαι για τα ηλιοτρόπια!!! είναι τόσο όμορφα!!! η ομελετίτσα σούπερ φαίνεται!!! κι εγώ από πάνω κέτσαπ και μουστάρδα βάζω!! μιαμ μιαμ, πείνασα τώρα! εμ, μεσημέριασε! χι χι.. φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ηλιοτρόπια είναι μοναδικά!!!
      Το πιάτο του γιού ήταν αυτό..τώρα πια θα έφαγες και για βράδυ!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μου ανοιξες την ορεξη πρωινιατικα!!!
    Το ξεραμενο ηλιοτροπιο ειναι πολυ ωραια ιδεα, αντε κ του χρονου με τα δικα σου!
    μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ λιμπιστερές οι φωτογραφίες και η ισπανική ομελέτα φαίνεται πολύ ωραία. Περιμένουμε τις οδηγίες.
    Πες μου σε παρακαλώ αυτο το καταπληκτικό μέρος που έχεις φωτογραφία στο μπλογκ σου (στον τίτλο) απο που είναι?? Απο τον Παράδεισο??
    θα τα λέμε
    φιλιά και απο εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τον παράδεισο είναι όπως το είπες..από την Πάργα..δεν είναι υπέροχα?
      Ελπίζω να πραγματοποιήσει γρήγορα την υπόσχεση και να δούμε τη συνταγή..
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εμμμ.. πείνασα! το ηλιοτρόπιο σου είναι υπέροχο και φωτεινό. ωραία σκέψη να το αποξηράνεις και να το κρατήσεις ως ανάμνηση του καλοκαιριού.. γενικά το βρίσκω πολύ γλυκό-ρομαντικο.. καλό απόγευμα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εκτός από ρομαντικό, είναι και απίστευτα όμορφο..καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, Μαρία!! Η φλόγα του κεριού πολύ ρομαντική!! Εγώ καθάρισα τόσα ηλιοτρόπια φέτος, που δεν θέλω να τα βλέπω στα μάτια μου, πόσο μάλλον να τα κρατήσω κιόλας!! Κι έχω άλλα 7 κεφαλάκια ακόμη!! Γκρρρ!!! Το φαγητό της κόρης σου φαίνεται νοστιμότατο! Ειδικά το τελευταίο κομματάκι με την κέτσαπ!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως θα υπήρχε άνθρωπος που δε θα ήθελε να βλέπει ηλιοτρόπια δεν το περίμενα..χαχα!!
      Μάλλον πήρες υπερβολική δόση από αυτά..φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Η φλόγα πολύ εντυπωσιακή. Σχεδόν καήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφες φωτογραφίες Μαράκι!Η δέ ισπανική ομελέτα,λαχταριστή!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ω ναι, λαχταριστή είναι, αλλά δυστυχώς κι απαγορευμένη για μένα..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Μαρία,
    Όμορφες φωτογραφίες με τη φλόγα και το ηλιοτρόπιο , εύχομαι του χρόνου τα δικά σου να είναι τα ωραιότερα της περιοχής !Έχω μία ένσταση για τις υπόλοιπες άν μου επιτρέπεις ...Δεν μπορεί να φωτογραφίζεις τέτοιο υπέροχο πιάτο (κατέβασα τη ζυγαριά , ευτυχώς είχε τελειώσει η μπαταρία οπότε το σοκ αναβάλλεται για αύριο ) και να μη μας περιγράφεις τη συνταγή ... Συγχαρητήρια στην κόρη σου !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχα..έχεις απόλυτο δίκιο..αυτό ήταν λίγο ανέντιμο!!
    Υπόσχομαι να την πιέσω για να έχουμε τη συνταγή γρήγορα!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μμμμμ τορτίγια! Η Ισπανόφωνη κόρη σου και η αγαπημένη της φίλη Ισπανίδα Ινμα μου έδωσαν την συνταγή...χαχαχα αν θέλεις να στην δώσω. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!
      Α ξέρω κι εγώ πάνω κάτω τι υλικά χρειάζονται..αλλά είπα να γίνει "επαγγελματική" (λέμε τώρα) δουλειά!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Τα ηλιοτρόπια μου θυμίζουν Βόρεια Ευρώπη,εκεί να δεις ηλιοτρόπια.
    Λιβάδια ολόκληρα με ηλιοτρόπια,και εμείς παιδιά να παίζουμε μαζί τους σαν να είναι οι....κούκλες μας.
    Τι μου θύμισες!Τι μου θύμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί πρέπει να πάω να χορτάσει το μάτι μου ομορφιά!!
      Μόνο να το φανταστώ μπορώ!

      Διαγραφή