Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Μια νύχτα που κράτησε χρόνια και μια βραδιά...

...υπέροχη που με βρήκε μετά τα μεσάνυχτα παρέα με τη Βάσια Ακαρέπη να με ξεναγεί στα μέρη που φαντάστηκε τους ήρωές της.
Εκεί πάνω από τη λίμνη Τριχωνίδα με τα φώτα γύρω της να τη στολίζουν όπως της πρέπει, σε ένα πραγματικά ονειρικό περιβάλλον, στο χωριό Κάτω Κεράσοβο, όλα απέκτησαν μορφή και υπόσταση.
Το σπίτι της Κασσάνδρας, του Μάρκου, της Σίλβας, αλλά και τόσα ακόμα, ζωντάνεψαν λες μπροστά μου το καταπληκτικό της  βιβλίο .
Είναι πραγματική μαγεία να σου μιλάει η ίδια η συγγραφέας για το βιβλίο που αγάπησες και να σου δείχνει τα μέρη στα οποία "άφησαν τα χνάρια τους" οι ήρωές του.

Το πως κατάφερα να ξυπνήσω ένα ολόκληρο χωριό με τις μανούβρες μου, προσπαθώντας να κάνω όπισθεν ενώ δεν έβλεπα την τύφλα μου (και όχι, δεν είχα πιει, γιατί θα οδηγούσα, απλά δεν έβλεπα τίποτα), θα δείξω χαρακτήρα και δεν θα το σχολιάσω.

Θα πω όμως δυο λόγια για την Βάσια!
Είναι ένα κορίτσι χείμαρρος!!
Ο λόγος της ρέει σαν γάργαρο νερό. Έχει το χάρισμα να καθηλώνει τους ακροατές, όπως και τους αναγνώστες.
Ήταν μεγάλη τιμή για μένα η πρότασή της να είμαι στο πλάι της στην παρουσίαση του βιβλίου της στο Αγρίνιο.
Ανταποκρίθηκα με μεγάλη χαρά, μια και πιστεύω απόλυτα σε εκείνη και στο ταλέντο της.
Θέλω να την ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, αλλά και όλους όσους βρέθηκαν κοντά μας (δεν χωρούσαμε σας λέω!!) και έκαναν την βραδιά να αποκτήσει τόση ζεστασιά και ομορφιά.
Πρώτη από όλους φυσικά την κυρία Ευαγγελία Κραβαρίτη, πρόεδρο της ΚΕΔΑ, που πήρε μέρος στην παρουσίαση, αλλά και την οργάνωσε εκπληκτικά!


Η φωτογραφία δεν μου ανήκει.
Πηγή: Εφημερίδα Συνείδηση

Η παρακάτω φωτογραφία όμως μου ανήκει, όπως και η γλυκιά αφιέρωση.

Βάσια μου, εγώ σε ευχαριστώ!

49 σχόλια:

  1. Καλημερα Μαρια μου!
    μα τι ομορφο ποστ!
    καλοταξιδο να ειναι το βιβλιο της κυριας Βασιας.
    υπεροχη και η αφιερωση που σου εκανε! πολυ τρυφερη!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι ιδιαίτερα γι αυτή την παρουσίαση και εύχομαι να συνεχίσει την όμορφη γραφή της και
    να έχει πολλά βιβλία ακόμα να παρουσιάσει η κ. Ακαρέπη...
    Μπράβο Μαράκι μου για την δική σου αναλυτική παρουσίαση που έκανες εδώ :-)

    Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως η ευχή σου θα γίνει πραγματικότητα!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ ωραίο διαβάζοντας ένα βιβλίο, να σου αρέσει και κάποια στιγμή να συναντιέσαι και με τον συγγραφέα του βιβλίου. Μπράβο Μαρία μου γιατί όχι μόνο γνώρισες την συγγραφέα, αλλά είχες την τύχη να προλογίσεις το βιβλίο.
    Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πολύ ωραίο!
      Να είσαι καλά Ελένη μου...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά πολύ σπουδαίο να γνωρίζεις την συγγραφέα του βιβλίου και να σε ξεναγεί στα σημεία που οραματίστηκε τους ήρωές της..
    Ομολογώ ότι δεν το έχω διαβάσει ακόμα , έχω ακούσει σπουδαίες κριτικές.
    Καλοτάξιδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν υπέροχη εμπειρία!
      Να το διαβάσεις, θα σου αρέσει πολύ!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Καλοτάξιδο το βιβλίο της κας Βάσιας!
    Μπράβο σου φίλη μου που της αφιέρωσες συμπαράσταση, αγάπη και χρόνο!
    Καλό σου απόγευμα! Τα φιλιά μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάθε επιτυχία στην πορεία του βιβλίου!
    Μπράβο στη συγγραφέα, και φυσικά σε εσένα!!!
    Φιλάκια, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ααααα.. μακάρι να ήμουν κι εγώ εκεί! Είναι ένα από τα πολλά που μου έχουν λείψει από την Πατρίδα μας.. τα βιβλία, οι ζεστοί χώροι των βιβλιοπωλείων, οι μαγικές βιβλιοπαρουσιάσεις.. :( Χαίρομαι πολύ για τη μαγική βραδιά σας και για την πανέμορφη φιλία που αντιλαμβάνομαι ότι δημιουργείται σιγά-σιγά.. Χαιρετισμούς από τη μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήσουν μαζί μας!!!..
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Με αυτή η νύχτα που κράτησε χρόνια περάσαμε ένα μαγευτικό απόγευμα .. Μας ταξιδέψατε με την όμορφη σας παρουσίαση :)
    Υπέροχο μου ακούστηκε μέσα από τις ομιλίες σας το βιβλίο κ ελπίζω να καταφέρω να το διαβάσω σύντομα .. Η φίλη μου Αλεξάνδρα, που το αγόρασε εκείνο το απόγευμα, το έχει λατρέψει από τις πρώτες κιόλας σελίδες.
    Τα συγχαρητήρια μου στη συγγραφέα, κ φυσικά σε εσάς για την όμορφη κ γεμάτη αληθινά συναισθήματα ομιλία σας :)
    Πολλές από καρδιάς ευχές για την πορεία του βιβλίου ..
    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου για τα καλά σου λόγια, αλλά και για όλα...ξέρεις εσύ!!
      Ήμουν σίγουρη πως θα της άρεσε...όπως θα αρέσει και σε σένα!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μαράκι μου το έχω πάρει το βιβλίο μετά την δημοσίευση που είχες κάνει δεν το έχω διαβάσει ακόμα όμως!
    Μπραβο σου που γνώρισες την συγγραφέα καλή επιτυχία στο βιβλίο της θα το διαβάσω και θα σου πω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψεις!!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Κάθε επιτυχία να έχει το βιβλίο της!
    Φιλάκια, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπραβο και στις δυο σας, ευχομαι να παει πολυ καλα το βιβλιο,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι καλή πορεία στο βιβλίο!
    Εξαιρετική δε και η αφιέρωση!

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο σου Μαρία μου που για ακόμα μία φορά στήριξες τη συγγραφέα! Πόσο μοναδικό θα είναι να τη γνωρίσεις κιόλας!!!!! Ουάου!!!!!! :D
    Καλή τύχη να έχει το βιβλίο, εύχομαι!!!!
    Φιλιά πολλάάάααααα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πραγματικά μοναδικό!!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Kαταπληκτικό να σου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσεις από κοντά έναν συγγραφέα του οποίου το έργο θαυμάζεις και σε έχει αγγίξει τόσο! Όμορφα όλα αυτά, δίνουν πινελιές στην ποιότητα της ζωής μας πολύ χαρούμενες :-)

    Να'σαι καλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέτοια όμορφα σμιξίματα ανθρώπων είναι τόσο συγκινητικά και ελπιδοφόρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα τέτοια χαρά μου!! Αχ! Μαγεία τα βιβλία, ε, συνεργατάρα μου;; (τώρα που το ξαναθυμήθηκα! χαχα!!) Καλό βραδάκι και πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγεία δε θα πει τίποτα, συνεργατάρα μου!!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Έχω ένα λόγο να χαίρομαι παραπάνω μιας και γνώρισα την Βάσια πρόσφατα!
    Επικοινωνούσαμε διαδικτυακά πολύ καιρό πριν διαβάσω το βιβλίο της και η διαίσθησή μου έπεσε μέσα, την έχω στην καρδιά μου πλέον!
    Χαίρομαι πολύ που σου δόθηκε αυτή η όμορφη ευκαιρία στη παρουσίαση του βιβλίου!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι πολύ!!
      Και καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που λες!!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. το βιβλίο να είναι καλοτάξιδο!
    και συ Μαράκι μου, τέτοιες στιγμές όμορφες να ζεις συχνά και να τις μοιράζεσαι μαζί μας!
    φιλιά χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Βίκυ μου!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλοτάξιδο το βιβλίο!!!
    Και να περνάς πάντα μα πάντα τόοοοοοοσο όμορφα!!
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχη ανάρτηση Μαρία μου, σ'ευχαριστώ για την συγκίνηση...
    Καλή επιτυχία στο βιβλίο !!!
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για μια ακόμη φορά , αποδεικνύεται πως είχα δίκιο που ήθελα να κάνουμε μαζί αυτό το ταξίδι. Είσαι πολύ όμορφος άνθρωπος και φαίνεται αυτό στα γραπτά σου , σε κάθε λέξη ! Χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα από κοντά και σε ευχαριστώ πολύ που ήσουν εκεί! ... Αυτό που δεν έγραψες στην ανάρτηση σου είναι πως ήσουν Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η στην παρουσίαση, κι επειδή καταλαβαίνω πως λόγω σεμνότητας δεν το λες εσύ ... το λέω εγώ!!! ... ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ! .... ΥΓ> Μην έχεις έννοια , δεν ξύπνησες κανέναν με τις μανούβρες .. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ήταν υπέροχο το ταξίδι....σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για όλα!!!
      Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. καλημερα, καλο Σ/Κ!
    καλοταξιδο να ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξαιρετική η παρουσίαση σου Μαρία μου!
    Ακόμα να πάρω το βιβλίο! Μάλλον θα μου το κάνω δώρο τα Χριστούγεννα!
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια στην κα Ακαρέπη, όπως και σε σένα, Μαρία μου.
    Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο.

    Κι εύχομαι η αφιέρωση της συγγραφέως να βγει αληθινή, και να κρατήσει πολλά πολλά χρόνια αυτή σας η νύχτα.
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλοτάξιδο τό βιβλίο Μαρία μου!!!Πολύ όμορφη η παρουσίασή του!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή