Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Κύκλοι ζωής

Κύκλοι όλο φως...


...σε καλούν...


...σε βάζουν στο χορό τους...


....κι άλλος ένας κύκλος κλείνει...



 Ποιους ήλιους να έψαχνε εκείνο το γεράκι ανάμεσα στα σύννεφα και κύκλωνε συνέχεια τον ουρανό;


Μετά τη συννεφιά, μέσα στην κάψα του κατακαλόκαιρου, νέοι ήλιοι γεννιούνται. Υψώνουν όλο λαχτάρα, με αναίδεια σχεδόν, τα κεφάλια τους σε κείνον τον Έναν τον Ήλιο, όσο οι παλιοί που μέτρησαν πια τις μέρες τους, γερνούν και σκύβουν τα δικά τους, ικέτες ενός τέλους. 
Θέλουν να επιστρέψουν εκεί όπου ξεκίνησαν...για να ξεκινήσουν από την αρχή!



44 σχόλια:

  1. Έλα ρεεεεε άντε! Θέλω να βάλω κι εγώ! Εποχιακά δεν είναι αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,καλοκαιρινά...τα σπέρνεις στις αρχές της άνοιξης και από τα μέσα Ιούνη λάμπει ο τόπος!!

      Διαγραφή
    2. ααα αν τα αγοράσω μικρούλια δε γίνεται; Και πόσο καιρό κρατάνε έτσι ανθισμένα; Θα μας κάνεις μία κηπουρική παρουσίαση;

      Διαγραφή
    3. Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν πουλάνε νεαρά φυτά...μα κι ο σπόρος μην σε τρομάζει, πιάνει πανεύκολα!
      Καλή ιδέα αυτή...να την κάνω κι ελπίζω να γεμίσουμε όλοι ήλιους το επόμενο καλοκαίρι.
      Ανθισμένοι κρατάνε λιγότερο από μήνα δυστυχώς, μα κάνουμε κι ένα κόλπο για να έχουμε περισσότερους...σπέρνουμε σε διαφορετικές περιόδους, άνοιξη πάντα, για να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ήλιοι!

      Διαγραφή
  2. Κταπληκτικά!
    Πανέμορφα!
    Τέλεια!
    Τι χρώμα και τι στάση ζωής!
    Τα λατρεύω Μαρία μου και οι φωτογραφίες τα δείχνουν ακόμα πιο όμορφα!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Κι εγώ τα λατρεύω, για το χρώμα τους, τα σχέδιά τους, την ομορφιά τους!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Τους κοιτάς και θαρρείς πως κάπου εκεί, στην απαστράπτουσα αυτή ομορφιά τους, βρίσκεται το νόημα της ζωής... Καλημερούδια και φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τους απόλαυσα τους ήλιους σου...
    είχα και εγώ παλιότερα...
    φεύγω γεμάτη φως από εδώ...
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το 'πες και το 'κανες! Τα λατρεύω και μαγεύτηκα!!!
    Μια όμορφη μέρα να 'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματοποίησα την απειλή μου...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχοι ήλιοι αναζητούν
    του Μέγα Ήλιου το καμάκι!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο Μέγας Ήλιος βγαίνοντας υπέροχους ήλιους αναζητά!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Αγαπώ πολύ τους ήλιους και τον Ήλιο!!! Υπέροχες φωτογραφίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρία μου!! Τι λεπτομέρειες!!!! Στρόβιλος φωτιάς!!!!
    Εκπληκτικές είναι όλες οι φωτό!!! Χάρμα Μαράκι!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για αυτόν τον στρόβιλο ενθουσιασμού!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Άνοιξε η καρδιά μου!!! Απίθανοι οι ήλιοι σου!!! Να σαι καλά Μαρία για τις μεγάλες ανάσες που μου δίνεις! Δεν υπερβάλλω, με το που εμφανίστηκε στα μάτια μου ο πρώτος ήλιος φωτεινός και μεταξένιος, μου έφτιαξε η διάθεση!!! Σ΄ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φτιαγμένα για να φτιάχνουν τη διάθεση αυτά τα λουλούδια, έτσι φωτεινά καθώς αναμετριούνται με τον άλλο ήλιο!
      Εγώ σε ευχαριστώ Ειρήνη μου!

      Διαγραφή
  10. Πλημμύρισε χρώμα η οθόνη μου !
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!...ξέρω πως τα λατρεύεις κι εσύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τελεια! Μου θυμιζεις οτι πρεπει να παω να παρω μερικα ηλιοτροπια. Η αντιθεση με τον γκρι τοιχο μου αρεσε παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις...να φωτίσεις το σπίτι σου με ήλιους!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. ποσο τα αγαπω αυτα τα φυτα!! λατρεια τους εχω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ ρε Μαράκι!..
    Διάλογο με τη φύση κάνεις και μας μεταφέρεις με σεβασμό τις στιγμές της. Δεν έσκυψα ποτέ πάνω απ' το άνθος ενός ήλιου, για να παρατηρήσω το εσωτερικό του. Ας πρόσεχα, θα μου πεις!...
    Στο εξής θα το κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που θα το κάνεις...και θα δεις όσο διαφορετικό μπορεί να είναι από άνθος σε άνθος...!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  14. λουλούδι καλοκαιρινό των παιδικών μου χρόνων...
    σ' ευχαριστώ που τόσο όμορφα πίσω με γύρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Βίκυ μου που σου έφερα όμορφες αναμνήσεις!
      Εγώ σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφοι οι ήλιοι σου Μαρία μου!Τούς λατρεύω!!!
    Καταπληκτικές λήψεις!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραία λουλουδια και ληψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και οι δικοί μου έσκυψαν τα κεφάλια τους, αλλά δεν είχαμε φυτέψει πολλούς κι έτσι σκύβουν όλοι μαζί!!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες, κι αυτή με το γεράκι επίσης!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κρίμα που κρατάνε λίγο και σκύβουν τα κεφάλια τους τόσο γρήγορα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Ήλιοι, ήλιοι! Αγαπημένοι ήλιοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ηλιε μου κοσμοκράτορα
    και πολυταξιδιάρη
    την αγαπώ ξάνοιξες
    και σ είπανε ζηλιάρη.!!!!
    μου το ενέπνευσαν οι Ηλιοι σου.....!!!φιλακιαααα!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ποιον να ευχαριστήσω...τους ήλιους που σε ενέπνευσαν, ή εσένα για αυτούς τους όμορφους στίχους?
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφες φωτογραφίες!!! :) Τα λουλούδια του καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα αγαπω ! Αχ θελω σπιτι με κηπο!
    θελω πολλα πολλα λουλουδια..
    Ηλιε μου σε παρακαλω... κανε να γιάνω να χαρώ....
    Πολλα φιλια Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μπορείς να βάλεις και σε γλάστρες...ο ήλιος παντού βολεύεται..και μόνο που τον βλέπεις νιώθεις όμορφα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου, μου έφτιαξαν τη διάθεση!
    Να είσαι καλά! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή