Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Diary of Bliss: I wish...

Αν έχεις προλάβει να κάνεις ευχή σ' ένα αστέρι που πέφτει, αν έχεις σβήσει κεράκια στον απόηχο μιας ευχής κι αν έχεις φυσήξει έστω και μια φορά την πικραλίδα, δε φοβάσαι μην "πάθεις" αυτό που εύχεσαι όπως προειδοποιούν κάποιοι.
Το αντίθετο μάλιστα, θα ήθελες πολύ να το πάθεις.

Εν μέσω επιθυμιών που γίνονται ευχές, γεύσεων και αρωμάτων, αναπολώ εκείνες τις στιγμές που το φως πλημμυρίζει τα μάτια και λούζει την ψυχή.
Εκείνες τις στιγμές που νιώθεις πως όλα είναι σωστά, κι ας μην είναι και τόσο, τις στιγμές που η ευτυχία έρχεται απρόσμενη επίσκεψη, φέρνοντας δώρα λίγο ουρανό και μια μολόχα κι εσύ της προσφέρεις γλυκό του κουταλιού!

Και συνεχίζω να επιθυμώ, δε σταματάω να εύχομαι, γιατί, πολύ απλά, είμαι ζωντανή.
Μπορεί σε αυτή την πεζή και απολύτως σκληρή πραγματικότητα που ζούμε να δυσκολεύονται να ανθίσουν τα όνειρα, αλλά το μυαλό δεν παύει να φτερουγίζει.
Θα ακολουθεί πάντα εκείνον το μικρό σπόρο της πικραλίδας στην πρώτη και τελευταία πτήση του και θα εναποθέτει πάνω του μια μεγάλη ευχή!
Κι όποιος έχει την ικανότητα να ονειρεύεται και να εύχεται, τότε μπορεί να συνεχίζει!
Καλή συνέχεια!!

May 1: window

May 2: no filter

May 3: skyline

May 4: inside my home (magic)

May 5: on my plate (rose spoon sweet)

May 6: nature

May 7: wish


Οι ευχές πετάνε για το "Diary of Bliss" της Κατερίνας στο just-k-world

18 σχόλια:

  1. Τι ευχάριστη έκπληξη η συμμετοχή σου.. :)
    Οι σκέψεις σου με συνεπήραν, τόσο ρεαλιστικές όσο και ελπιδοφόρες,
    είναι αυτή η μαγική ισορροπία που πάντα αναζητώ. Σ'ευχαριστώ!!

    "Μπορεί σε αυτή την πεζή και απολύτως σκληρή πραγματικότητα που ζούμε να δυσκολεύονται να ανθίσουν τα όνειρα, αλλά το μυαλό δεν παύει να φτερουγίζει."

    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες μαγικές όλες με τη δική σου σφραγίδα!!!!!

    Καλημέρα Μαράκι μου με πολλά φιλιά ευχών ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να συνεχίσεις πάντα να εύχεσαι και να ονειρεύεσαι. Και φυσικά μη σταματάς να μας δείχνεις τις φωτογραφίες σου. Ταξιδεύουμε μαζί τους...
    Να σαι καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το φωτογραφικό ταξίδι κι αν είναι δώρο!
    Ειδικά το παραθυρόφυλλο, όλα τα λεφτά! Φιλιά!✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ!Ωραία τα λες...
    Και εμένα το παραθυρόφυλλο με σκλάβωσε..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφα λόγια που δίνουν δύναμη, κι ακόμη πιο όμορφες εικόνες!
    Φιλιά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα λόγια σου βάλσαμο Μαράκι και οι φωτογραφίες σου μια όαση για τα ματάκια μας που κουράστηκαν στην ασχήμια. Με την άδειά σου, αυτά τα παραθυρόφυλλα "κατάσχονται"... :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παίρνουμε τις εικόνες σου Μαρία, τις εικόνες του Μαγιού και ανοίγουμε το παράθυρο της ευλογίας, της ανάσας, του φωτός.
    Σε ευχαριστούμε πάντα για αυτές τις ομορφιές καλή μου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορεί να δυσκολεύονται τα όνειρα ν’ ανθίζουν,
    σε μια πραγματικότητα απάνθρωπα πεζή,
    μα στο μυαλό μου διαρκώς ελπίδες φτερουγίζουν,
    κρατάω τη ζωντάνια μου σε κάθε μια στιγμή,
    σε διάττοντες που βιάζονται και τρεχολαμπυρίζουν
    στον ανοιχτό μου ουρανό προφταίνω μιαν ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βλέποντας τόσο όμορφες φωτογραφίες και ονειρεύεσαι και εύχεσαι και ελπίζεις.
    Καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφες οι σκέψεις σου και οι φωτος σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου δεν ξέρω τι ήταν πιο όμορφο, τα λόγια ή οι εικόνες...
    Πάντα τόσο έμπνευσμένη σου εύχομαι να είσαι, να σκορπάς μαγεία με τις φωτογραφίες και τις σκέψεις σου.
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φτερούγισαν οι αισθήσεις με τις φωτογραφίες και το κείμενό σου, Μαρία μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με τόσο όμορφες φωτογραφίες , πώς να μη κάνεις όνειρα και να ελπίζεις ότι θα πραγματοποιηθούν;
    Εύχομαι πάντα να κάνεις αυτό που θέλεις και να μας δείχνεις τις ωραίες φωτογραφίες σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άψογη!
    Με αυτή τη λέξη θα περιγράψω την αίσθηση ομορφιάς που μου άφησαν κείμενο και φωτό!
    Ευχαριστώ!
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συναγωνιζονται στην ομορφια εικονες και ευχες Μαρία μου.. μας αφησαν την γλυκεια γευση...του ομορφου συναισθηματος!! να σαι καλα Μαρια μου.. να περνας ομορφα.. φιλακιαα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο όμορφα σχόλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά...απορώ πως δεν δουλεύεις ως επαγγελματίας φωτογράφος! Δηλαδή όχι πες μου η φωτό 3 skyline δεν θα μπορούσε να ήταν μια υπέροχη καρτποστάλ σε κάποιο ελληνικό νησί; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή